איך לתכנן שיפוץ של חדר אמבטיה
סגנון חיים

איך לתכנן שיפוץ של חדר אמבטיה

שיפוץ של חדר אמבטיה הוא תהליך לא פשוט שגורר הרבה הוצאות. כדי להקטין את ההוצאות ולקבל תוצאה רצויה חשוב לתכנן נכון את השיפוץ גם מבחינת התהליך וגם מבחינת המוצרים שחייבים לרכוש. אלו הדגשים יעזרו לכם לבצע תכנון נכון גם אם אתם לא לוקחים איש מקצוע (שמאוד מומלץ).

רשימת עבודות

נתחיל מרשימת עבודות שרוצים לעשות. האם אתם רוצים לשנות את חדר אמבטיה או רק חלק ממנה. הרבה פעמים שינוי גורף של כל חדר אמבטיה הרבה יותר קל ומהיר, כי כמעט ולא צריכים להתחשב בציוד שנמצא בחדר אמבטיה. הדבר היחידי שאולי יהווה מכשול, זה נקודת ביוב, שאותה לא פשוט להעביר למקום אחר. אבל אם רוצים, הכל אפשרי.

בחירת מוצרים

רשימת מכולת חכמה ומסודרת תמיד חוסכת הוצאות. חשוב לעשות רשימה כזאת לפני שנגשים לשיפוץ ולתכנן מוצרים עיקריים – אסלה, מקלחון, תעלת ניקוז למקלחון וכמובן ארון אמבטיה. אלו מרכיבים מאוד יקרים שאם לא תתאימו אותם מראש, יכולים לשלם הרבה כסף עבור התאמה שלהם לחדר אמבטיה.

אביזרי אמבטיה

חלק לא פחות חשוב, אבל הרבה יותר קל לתכנון וביצוע, זה אביזרי אמבטיה נלווים כמו מערכות דוש, ברזים, סבוניות, מראות ועוד. אביזרי אמבטיה לא חייבים לרכוש מראש, למרות שרצוי להכניס לאותו תכנון שדיברנו עליו, ואפשר להשלים במועד מאוחר יותר. היום נהוג לתכנן אביזרי אמבטיה שיהיו באותו צבע וסגנון. הרי, חוץ משימושית, רוצים שחדר אמבטיה יראה יפה ונעים לעין.

נשארו עוד שאלות? מוזמנים לפנות אלינו, בוטיק לאמבט, ונעזור לכם לתכנן נכון שיפוץ של חדר אמבטיה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן