הקמת חנות וירטואלית
שיווק ופרסום

הקמת חנות וירטואלית, האם זה מסובך?

הקמת חנות וירטואלית, סביר להניח שלפחות פעם אחת בעבר השתעשעתם ברעיון להקים אחת כזאת. יכול להיות ששוחתם על כך אם חברים ואולי ירדתם מזה, אבל ראיתם בינתיים איך אחרים נכנסו לתחום וקצרו הצלחות. אז אחת ולתמיד, האם להקים חנות כזאת זה מסובך והאם יש דבר כזה, מתכון להצלחה.

הפלטפורמות שהביאו לשינוי

ככל שעובר הזמן, כך ברור שלא רק מקצועני רשת או אנשי הייטק יכולים להרשות לעצמם להתעסק עם הקמת חנות וירטואלית. למעשה, כאשר הופיעו בזירה הפלטפורמות הייעודיות להקמת חנויות, לא תהיה זו הגזמה לומר שכל אחד יכול. מובן שכדאי להתייעץ עם אנשי מקצוע בתחום כדי להבין מהם ההבדלים בין כל הפלטפורמות (ויש הבדלים די מהותיים). אבל לא משנה בשלב הזה אם מכירים את וורדפרס ותוסף החנויות שלהם או את וויקס או פלטפורמות אחרות, הרעיון הוא שהצעד הראשון טמון ביוזמה. אם תרימו את הכפפה ותחליטו שגם אתם רוצים, אפילו אם אתם לא טיפוסים טכנולוגיים, אתם בהחלט יכולים.

להקים חנות שתוכלו לתפעל לבד

מרבית החנויות הוירטואליות כיום, לפחות המוצלחות שבהן, מוקמות בשיתוף פעולה עם מומחי מכירות אונליין. ומסתבר כי הקמת חנות וירטואלית היא אפילו לא הלב של העניין. היתרון הגדול הוא שניתן להיעזר במומחים להקמת חנויות בעיצוב אישי, שתוכלו לתפעל לבד תוך מינימום השקעת זמן ותוך שימוש בכלים חכמים לשיווק וקידום דיגיטלי. כאשר אתם מתפעלים את החנות בעצמכם, אתם חוסכים עלויות, משיגים מקסימום שליטה ונמצאים תמיד עם היד על הדופק. ותופתעו לדעת שניתן לעשות זאת במקביל לעבודתכם הנוכחית או לעסק שאתם מנהלים.

הקמת חנות וירטואלית – מתכון להצלחה

כפי שיש אלפי מתכונים לעוגות מעולות, יש גם לא מעט מתכונים מצוינים, לטובת הקמת חנות וירטואלית מצליחה. אבל ברוב המתכונים, הכללים הבאים יוכלו לעזור:
1. תכננו קונספט ייחודי לחנות שלכם. זהות וחווית קניה נחשבים למשפרי מכירות מעולים.
2. וודאו שהחנות שלכם תיטען מהר. חנויות איטיות מבריחות את הגולשים וצריך להימנע מזה.
3. שימוש בתמונות, מאמרי ידע, ניוזלטר ופופ אפים שיווקיים, יעזרו לכם למכור יותר.

קידום אתרים

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן