בניית חנות אינטרנטית
שיווק ופרסום

בניית חנות אינטרנטית, מה חשוב לדעת

בניית חנות אינטרנטית הרבה יותר מהירה, פשוטה וזולה, לעומת הקמת חנות פיזית בקניון או במרכז מסחרי. אבל העובדה שלא צריך לשכור חנות או לשלם שכר דירה, לא אומרת שלהקים אתר חנות טוב זה פעולה שקורית בין לילה. אז מה צריך לדעת על פתיחת חנות באינטרנט? נציג כל מה שחשוב לדעת, כדי להקים חנות אינטרנטית טובה יותר.

אפיון חנות, השלב הראשון

ניתן כיום לבצע בניית חנות אינטרנטית מא' ועד ת' בעזרת שלל פלטפורמות נבחרות. הפלטפורמות הללו חוסכות את הצורך לכתוב קוד ארוך או מסובך ואפשר לשלב פתרונות מובנים ופיצ'רים ייעודיים. אבל תמיד, צריך לבצע קודם כל אפיון של החנות. אם מנסים להקים חנות מבלי לאפיין אותה כמו שצריך, ידרשו המון התאמות בהמשך. אפיון מקצועי אולי לוקח קצת זמן בהתחלה, אבל חוסך המון זמן בהמשך וגם חוסך הרבה כסף.

בחירת פלטפורמה, השלב השני

השלב הבא של בניית חנות אינטרנטית זה בחירת פלטפורמה מתאימה. קיימים מדריכים ארוכים ומפורטים על כל פלטפורמה, אז נתייחס רק לעיקרי הדברים. עדיף לבחור פלטפורמה שתאפשר לכם לנהל את החנות בצורה נוחה במיוחד. כדאי להתמקד בפלטפורמות הפופולריות יותר, משום שחוכמת ההמונים במקרה הזה מספקת אינדיקציה טובה. דגש נוסף – חלק מהפלטפורמות מתאימות יותר לאתרים בעברית וחלקן תומך היטב בריבוי שפות (למכירות לקהל יעד בין לאומי).

בניית חנות תוך מיקוד בקידום

ישנו מיתוס, שכדאי להשקיע בקידום החנות רק לאחר שמשלימים את הבניה שלה. למעשה, כדאי להביא בחשבון את קידום החנות, עוד בשלב ההקמה. אפשר ואף מומלץ להטמיע מוקדם פתרונות קידום מובנים ולשלב תכנים, מילות מפתח וכותרות תוך מחקר מילות מפתח וזיהוי טרנדים בולטים. במידה ובונים את החנות על פי הכללים המובילים בתחום הקידום וה-SEO, משיגים תוצאות טובות מהר וקרוב ככל האפשר להשקת החנות.

לפני השקה, קבלו חוות דעת לשיפורים קטנים

טיפ לסיום – לפני מועד ההשקה הרשמי של החנות, וודאו שתקבלו חוות דעת ממשתמשים ראשוניים. אפשר להיעזר בחברים או בקבוצת מיקוד קטנה. זה שלב שבו אפשר לבצע שיפורים קטנים, אבל מאוד משמעותיים.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן