משפחתון
גני ילדים

איך בוחרים משפחתון

הזמן עובר ופתאום כבר צריך לחפש משפחתון. נכון שבמהלך גידולם צפויים הילדים לעבור במסגרות חינוכיות שונות, אבל זה לא עוד מסגרת. משפחון עשוי להיות המסגרת הראשונה מחוץ לבית, שבה הילד שלכם ישהה במשך תקופה לא קצרה, יום יום. לכן, חשוב לשים לב לדרך הנכונה איך לבחור משפחתון.
הכללים לבחירת משפחות טוב ואיכותי
1. אווירה – עוד לפני שיורדים לפרטים הקטנים, צריך לחוש את האווירה. כשהאווירה מרגישה נכון להורים, גם הילדים מרגישים זאת היטב.
2. איכות הצוות החינוכי – משפחון אמנם איננו בית ספר, אבל עדיין לצוות החינוכי השפעה עצומה על ההתפתחות, פיתוח הסקרנות, הכיף והחוויה ביום יום. תמיד טוב לבחור משפחון על פי איכות הצוות החינוכי.
3. יחס אישי – בבחירה שימו לב ליחס האישי שהילד או הילדה צפויים לקבל. כהורים, תרצו ללא ספק שהילד יקבל השגחה, יחס טוב וכמובן גם חיבוק ואהבה.
4. התנהלות כחוק – בדקו שהמשפחתון מתנהל כחוק, בתור כמסגרת מוסדרת. אם המקום איננו מורשה, כדאי לבחור מקום אחר.
5. הקפדה על בטיחות – עבור הילדים חייבים לבחור משפחתון שבו מקפידים על בטיחות הילדים. הקפדה על נהלים מסודרים, ביחד עם ציוד תקני שמותאם לגיל הילדים מאפיין את המקום הבטוח.
6. המלצות – העדיפו משפחתון בעל וותק, וכזה שתוכלו לקבל עליו המלצות. המלצות מהורים מרוצים מהוות סימן טוב מאוד, למקום ראוי וטוב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן